LÖRDAG

Today sovde jag ut riktigt ordentligt (y) <33
käka fruckost och fixade iordning mig !
sen så åkte jag , mamma och lillebror iväg till stan , :)
kika lite granna där och jag köpte en tunika ;D
drog sedan hem och chillade lite , satt vid datan oså.. : ' p
sen åkte jag till stallet med isabell , grejjade lite med hennes pollar där ;)
jag gick med dom ridhuset medans isabell red :)
sen åkte vi hem framåt sju , :)
Jag har nyss kollat på film :D <3 och käkat lite godiisss!
så nu tänkte jag grejja lote här vid datan , sen ska jag nog lägga mig ;*
jag är superdupermega trött 8)

Imorgon ska jag och mamma dra till skövde en sväng på förmiddagen , ;D
kolla om jag hittar någon vinter jacka och lite sånt .. :D
klockan tre jag jag till mormor och fira henne lite , för hon fyller år :)
Grattis lilla mormor <3
sen får jag se vad jag hittar på ..
jag har engelska och spanska glosor tills på måndag som jag inte jag övat på än, ;p
så den kanske är dax att börja tänka på det åxå? ;)
Jag skriver igen imorgon när jag kommit hem från skövde :D

Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0