Måndag igen , gud vad veckorna svävar förbi ;)

sitter här och jar nyss ätit mat. Jag har massa läxor som måste göras , men jag orkar typ inte ;o
engelska glosor , spanska glosor, matte läxa , so och biologi ;s snaacka om mycket läxor elr?
jaja .. bara bita ihop och göra dom :P
sen måste jag dusha och så ska jag kolla på andra avenyn i svt play , eftersom jag inte orkar vänta
tills det kommer på tvn imorn , såå sjuukt bra är det ;D <33
Idag har jag varit i skolan , bara fyra lektioner :D och sovmorgon :D I love it!
sedan drog jag hem och käka / bytte om till ridkläder , sen cykla jag ut till stallet med isabell ,
grejja lite med hennes ponnys och filmade isabell när hon red :D
vi tog en massa kort på mig , sickan och isabell också , kanske lägger ut några sen ;)
klockan sex var jag hemme ungeför , satte mig vid datan och käkade =)
så nu tänkte jag hoppa in i dushen och plugga lite och fixa iordning allt för imorgon ;p
Imorn har vi tema-dag i skolan soofft ;) <3 , jag vet inte riktigt när vi slutar men jag hoppas vi slutar tidigare :)
sen ska jag rida , hoppning för carro klockan fem :)
men nu måste jag plugga om jag ska kunna hinna med allt innan jag ska sova ;)
juste ja.. vi fick tillbaka vårat so prov idag , jag hade fem poeng över hälften så jag blev över godkänd :D


Puss på er ! <'33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0