skola + marken :)

Ciao Bella !

skolan todaay , tråkigt tråkiga lektioner ;<
So prov , hahah gick väl bra ! ;')
på håktimmen drog jag och isabell iväg till marknaden en sväng ;D
kika runt lite och så vidare.. ;)
sen åkte vi tillbaka till skolan och hade Biologi och EQ ;'p
vi slutade kvart över tre och då drpg vi till marknade igen :D
köpte lite godis och munkar :)
träffa massa folk oså.. =)
sen drog jag och isabell hem till mig och dushade lite , :P
och så packade jag , sen drog iza hem så slängde jag i mig lite käk och sedan drog till mamma (=
packade upp och satte mig sedan här vi datorn , nu tänkte jag fixa lite grejjer till imorgon ;'p
så ska vi ha bad på idrotten imorn , hahah (y)
jag är inte direkt sugen på att bada men inget val.. (y)
imorgon ska jag inte göra något speciellt ! typ chilla loss ? ;D

Puss på er ! <'33


Har man bildbrist så får det bli bildrepris ;')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0