skövde idag :)

sitter här vid datan nu...och tänker snart äta , för jag är super hungrig ;O
jag har engelska och spanska glosor tills imorgon som jag inte har övat på än,
det måste jag göra ;s

Idag har jag varit i skövde en sväng med mamma och shoppat lite grann! ;D
vi var där klockan tolv när det öppnade och åkte hem klockan två :)
köpte lite grejjer:

* svart vinter jacka
* stickad blå halsduk
* stickad svart mössa
* leggins
* svart linne
* lila tunika, fast som jag köpte i falkping igår.




klockan tre åkte jag , mamma och mina bröder till mormor och grattade henne lite ;D
käkade mat och glass och lite sånt..
var hemma igen vid halv fem :)
satte mig vid datan oså ;D

Imorgon ska jag inte göra något speciellt, tänkte spara ihop lite pengar nu så jag kan köpa mig ett par riktiga bra ridstövlar :)
sälja jultidningar till bara släkten , önska mig pengar när jag fyller år , sälja expressen och ta av mina egna pengar åxå , jag har 1400 kr :D

Puss på er ! <'33








Kommentarer
Postat av: iza

du& jag får allt dra till falköpings sugstan, meen vi får hitta lite nya kläder nu!!

2009-10-04 @ 21:26:25
URL: http://isabellharmark.blogg.se/
Postat av: iza

sugstan fkp får vi allt köpa kläder snart!

2009-10-04 @ 21:27:50
URL: http://isabellharmark.blogg.se/
Postat av: cissi

hahah , klart vi drar dit ngn dag ;)

2009-10-05 @ 19:23:12
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0