Snö och regn i ett paket :(

idag snööaade det på morgen :( ... I don't like snow ;s
men efter bara några timmar regnade det bort igen :)
men regn är inte heller någon höjdare precis!
jaja.. Idag hade vi allafall bara roliga soft lektoiner ;D
först studietid och mentorstid , sen håltimme då jag och isabell
gick hem till mig och käkade lite + checka datan ;)
sen hade vi lästid med BU :D jag har kommit halvvägs i första Twilight boken
jag måste läsa på lite nu ;o , jag vill hinna läsa ut den innan new moon premiären är!! :;D
sen hade vi svenska , slöjd och idrott (y)
sen så cyklade jag hem och drog sedan iväg med mamma och lillebror till stan och fika med
mammas kompis ;p , kika lite också , hitta inget jag derekt ville köpa :)
sen åkte vi hem igen så satte jag mig en supersnabbis vid datan och sedan bytte om till ridkläder
så skjutsa mamma iväg mig till stalllet , och så red jag cindy ;)
hon var roliig :D , klockan sju hämtade mamma mig =)
så åkte vi förbi och köpte pizza på hemvägen men dom var seegaa ;s det tog ca 20 minuter innan vi fick pizzorna :§
jaja.. sen åkte vi allafall hem och käka , kolla idol och åt godis :D
sen satte jag mig vid datan , och jag har kolla gårdagens och dagens avsnitt av riverside (y) 
och så har jag kollat runt lite på datan.
Nu tänkte jag packa och lite sånt för imorgon så ska jag och familjen förutom pappa åka till borås
och hälsa på våra kompisar där , :)
och så ska jag se om jag kan hitta några "vinterskor" som skulle behövas ;)
och så stannar jag där över hälgen, kommer hem någon gång på söndag eftermiddag (=
inte mycket mer att skriva .. :)

Puss på er ! <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0