spruta om en timme ;s

H E J  P Å  E R  ! 

nyss sattit mig här vid datorn ;)
tänkte kolla riverside och lite sånt..
idag vare softig dag i skolan :D
först spanska - övning till provet
sedan en lång so lektion då vi diskuterade ngt..
sen käka vi och kolla på film på engelska lektionen ;D
hannah montana the movie (y) vi han inte se hela , utan vi ska se klart den imorn ;'p
sen hade vi svenska , skrev rent våra sagor :) so, I love the day !

om en stund ska jag och min lillebror gå bort till vårdcentralen och ta sprutaa ;@
jag är faktiskt lite rädd dennna gången också men det får gå bra :D
imorn är det bara en vecka kvar till EGYPTEN :D <33 nicee

ne nu ska jag kolla riverside och plugga lite till spanska provet!

Puss på er ! <'33


ANDRA AVENYN IN MY HEART (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka dagar är andra avenyn?

2009-10-22 @ 20:59:17
URL: http://isabellharmark.blogg.se/
Postat av: cissi

tisdagar ;)

2009-10-26 @ 13:33:37
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0