sprutan gick prima ballerina



Tjena :D
sprutan gick superduper bra ;) , jag var lite skraj där innan
och det gjorde nog lite ont men nu efteråt känns det bra allafall :)
Jag har gjort andsiktsmask, pluggat , tagit fram kläder och lite sånt..
så nu känner jag mig ganska klar :)
jag tänkte lägga mig tidigt idag så jag kan få min sömn :D
imorogn har vi en lång och tråkig dag i skolan men engelskalektionen byts ut mot
en film och det kan göra dagen lite bättre allafall (y)
imorgon ska jag rida klocka fem också :) dressyr är det nog hela denna veckan tror jag :)
på sportlovet när jag är i egypen så missar jag fyra ridlektioner ;o
hoppas jag kan rida igen dom ..
vi glömde våran (min och mammas) plattång när vi var i borås , så mamma har varit och köpt en ny idag ;D
jag tänkte tästa den imorn så jag hoppas den är bra (L)
ne nu ska jag fixa klart mig så jag kan lägga mig såsmånig om.

Puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0