Vart med iza hos frisören idag (L)

jag måste bara få säga att jag älskar frisörer och hår (L)
så himla kul är det att fixa med hår och sånt dära..
jag måste bli frisör när jag blir stor ! <3
aja.. idag har jag allafall varit med isabell hos frisören ;)
hon slingade och toppklippte håret :D
det blev superfiint :D loove isabells hår asså (L)

såhär blev det ;)



sedan drog jag hem igen till mamma och packade, käkade, satt vid datan:)
sen drog jag vidare hem till pappa och nu är jag här (y)
jag ska packa upp och ta fram kläder och lite sånt..
sedan går jag nog och lägger mig ganska tidigt ikväll :'p

imorn äre först skolan sen ska jag rida 17:45 :)
också måste jag packa till egypten och så i helgen :P

Puss på er ! <'33


Kommentarer
Postat av: Anonym

my hair :D

2009-10-26 @ 14:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0