Dagen ;')

har precis packat klart och ska starx dra iväg till pappa ;D
Då ska jag nog bara packa upp , plugga lite engelska , dusha och sånt..
Idag har jag varit i skolan som vanligt , :P
vanliga lektioner SO, spanska , matte och låång håltimme då jag och isabell köpte
negerbollar :D <3 mums! (y)
sedan Teknik med bästa Ivan ;') , och Elevens val EQ :)
vi slutade kvart över tre och då drog jag hem :D
grejja lite vid datorn och käkade ;)
Inte så mkt annat har jag gjort än det idag :P

I hälgen åker jag till Nogre (Oslo) :DDDD <33
häsla på lill-kusin också ska pappa och min farbror springa Oslo-maraton ,'

Imorgon ska jag inte göra något speciellet , ;)

Puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0