fr3dag <3

Fredagar diGGar jag :D

jag vaknade kavrt i sju idag :)

fixa iordning mig och käka snabb fruckost ,

sen iväg till isabell och så cykla vi till skolan :p

men jag hade ju glömt mina nycklar hos mamma så jag fick ta en sväng förbi henne till skloan och hämta dom  ;')

eftersom jag hade ju skåpsnyckel o allt där i ;§

men jag hann precis innan skolan börja :D


så hade vi studietid och mentorstid ;)

sedan en timmes rast :) , då drog jag och isabell hem till mig , jag bor ju bakom filmstallet så det var ju nära ;D

käka lite mackor för vi var hungriga ;§        :)

sen köpte vi klubba på statoil (hahahf stavning :§)

efter rasten hade vi svenska , ganska chill där också :D

sen slöjd , jag och isabell bytte till syslöäjd och började på prickiga necesärer ;D

hon marinblå och jag röd :P

slutade med idrott och det var skitkul =)

vi spran 100, 60 och 1000 meter ;)

och varmt vare :O <3

vi slutade tio i tre , så cykla jag hem och käka pannkakor och kolla Tve

nu sitter jag vid datan :)

ska nog göra något vettigt snart , typ som städa mitt rum eller ngn? ;§

klockan åtta ska jag äta mat och kolla IDOL :D ,favvoprogram just nu ;)

Ikväll så tror jag att det blir isabell :D , sova över eller ngt sådant ;'p

imorn vet jag inte vad jag ska hitta på , men jag vill nog allafall sova ut :D


Puss på er ! <'33


Kommentarer
Postat av: iza

vi är bäst' <3

2009-09-11 @ 20:13:28
URL: http://isabellharmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0