God kväll ;)

Idag hade vi typ tema-dag , :)
vi började klockan åtta i ungdomenshus, där målade vi och sånt ;')
sen hade vi helt vanliga lektioner , och slutade i fredriksbergsskolans gamla matsal
där vi danskade och hade drama :D
vi fick sluta 40 minuter tidigare (y) <3

klockan fem red jag Uffe , hahah riktigt stor är han med det gick ganska bra iaf ;'p

Jag har nyss kikat Andra Avenyn , bästa serien någonsin ! :D <3
Imorgon har jag engelska glosor som jag "nästan kan" jag får öva lite sen åxå ;)
men nu ska jag allt kolla på Idol :D

Puss på er ! <'33



Kommentarer
Postat av: iza

SKAFFA BLOGVIN!

2009-09-22 @ 20:59:42
URL: http://isabellharmark.blogg.se/
Postat av: mig

BLOGVIN?

2009-09-23 @ 14:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0