HEJ

Ledig sovdag idag åxå :D

Idag har jag inte gjort så jätte mycket , :)
vaknade någon stans runt 10 , dush och fix
chill vid dataorn och plugg + städ :'p
sen har jag varit med isaell i stallet en sväng :)
hängde med henne ut på cykeln när hon red sin sickan (=
Nu är jag hemma , jag har ätit och lite sånt (:
så nu tänkte jag kolla lite grejjer här på datan >'

Klockan åtta ska jag se på *Ensam mamma söker*
sen blir det nog lite fix , innan jag lägger mig :D

Imorgon börjar jag skolan 20 över nio ;D , så jag går upp sent , halv nio (y) <3
slutar 10 över 2 , :D
så ska jag nog dra en sväng till stan och kika lite , annars har jag inget planerat!

Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0