Måndag ,början på en ny vecka :)

tja , idag är det månfag och början på en ny vecka :)
eller ja.. det kommer ju inte hända så mycket denna veckan , men ändå ;)
veckoplanering:
måndag: skolan , kanske ut och springa sendare.
tisdag: skolan , rida
Onsdag: skolan, rida
torsdag: skolan , + inget planerat
fredag: skolan ,  chilla , kolla film?
lördag: inget planerat
söndag : inget planerat

Läxor denna veckan:

Må: engelska glosor
Ti:  spanska glosor
On: So läxa + engelska glosor
To: änsålänge ingenting ,
Fr : änsålänge ingenting


MÅNDAG
idag vaknade jag klockan 8 =) dushade , och gjorde iordning mig , drog iväg till skolan vid 9 :)
vi började 9:20 idag , så ganska soft :D
spanska , vid 10 drog jag iväg til örondktorn , som undersökte också fick jag göra ett hörseltest :p
tillbaka till skolan vid halv 12 , käka Lunch (äcklig mat) >'
Engelska , hade glosförhör och det gick bra :) alla rätt ;D
Svenska , och sedan slutade vi 14:20 ;DD
kort och bra dag :D
gick hem och satte mig här , nu ska jag starx äta pannkakor :D
sen ska jag plugga lite spanska,engelska och SO :(
klockan fyra drar jag och mamma iväg till stan och ser om vi kan hitta några gardiner till mit rum :)
ikväll kanske jag går ut och springer om jag har lust ;'p

Är det någon som är duktig på att designa bloggar , typ fixa bakrund och stil på text och sådant :)
så kontakta mig i en komentar ;p för jag vill gjärna få lite snyggare blogg :]

Puss på er ! <'33

Kommentarer
Postat av: Anonym

läxooor :S

2009-09-25 @ 20:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0