Norge i hälgen ;)

I hälgen var jag i Norge ;D
mycket trevligt vare där .. ;'p

lördag kom jag dit vid fem tiden ungefär.. :)
käka lite mat och lekte med lilla kusinen Alva ;DD
grymt söt är hon (:
hon fyller snart år så vi gav henne present och lite sånt .. :D
sen hände det inte så mycket mer på lördagen , ;')
på söndagen skulle pappa och farbror springa maraton ;P
så då åkte vi tunnelbana och buss dit vid tolv tiden :'d
gick o kolla lite på dom när dom sprang och pappa vann över min farbror ; 'p hah !
åkte hem till dom framåt eftermiddagen och käka pizza pch lite sånt  (y)
sen packade vi ihop oss och åkte hem vid sju =)
jag sov nästan hela vägen hem , :D
vi var hemma ungef'är klockan elva , så då vare bara att kolla igenom datan snabbt och sedan lägga sig ;p

Idag vaknade jag och var ganska trött men  gick upp allafall :)
fixade iordning mig och dushade , sen drog jag iväg till isabell klockan nio :)
vi började 20 över ;D
vanbliga tråkiga lektioner i skolan och sen sluta vi tio över två (=
då kila jag hem och käka liitee ;)
grejja en stund vid datan oså..
sen vid femtiden åkte jag , pappa , sebastian och alexander iväg till vårdcentralen ;)
vi var hos en privat vi statoil ungefär ;)
så skulle vi då ta sprutaa ;S ;o
jag var skaakkiiis innan men det gick prima ballebrina ;D
stack till lite gran och sved när vaccinet kom in men annars gick det suuper :D (y)
Jag ska ta en till spruta sen om tre veckor igen ;D
men nu är jag laddad och inte så nervös längre eftersom det gick så bra :)

Nu så har jag pluggat massa lääsor som vi har tills imorn , engelska insändare, två sidor matte och spanska glosor ; s , ska öva lite sen åxå på SO provet som är tills på tordag ;'p

Jag ska nog lägga mig sen ganska snabbt efter det , för jag är suupertrött :§
ysch på dt .. :p
men nu måste jag fixa iordning lite saker inför imorgon .
så hare bra ! :D

Puss på er ! <33


Jag och kusin Alva :), hah jag ser cp ut men men..


Kommentarer
Postat av: hanna lyon <3

söt tjej på bild

2009-09-29 @ 20:49:04
Postat av: isabell

LOVE AND PEACE

2009-10-01 @ 17:59:23
URL: http://isabellharmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0