NORGE IMORGON ;D


hejsan svejsan allesammans ;)

sitter här nu och lyssanr på musik ;D
har nyss kollat Idol och käkat lite :D
ska om en stund ta och packa lite smått för imorgon drar jag till Norge =)
ska hälsa på min lillkusin Alva och kolla när farsan och farbror springer Oslo-maraton ;')
så då får jag se om jag kanske passar på att shoppa lite när jag ändå är i Oslo (y)
men det beror på priset .. det är ju mycket dyrare i norge :|
Drar iväg imorgon vid 10-11 tiden ;D så jag får sova ut ordentligt (y)
sen drar vi hem någon gång på söndag (:
Jag ska försöka ta lite bilder som jag sedan kan ladda upp här eller på bilddagboken @ cissijohaansson

Idag har det inte hänt alls mycket..
vart i skolan , och där var det rättså roliga lektioner , Fredagar är soft ;)
sen drog jag hem och käka lite , sen gjorde jag nergerbollar som jag käka upp :D mums! <3,
satt lite vid datan och så vidare..
halv sju ungefär drog jag,pappa och bröder upp till farmor och farfar för att gratta min gammelfarmor
som fyller 84 år idag :D så gav vi henne en blomma och lite sånt :)

Jag ska ju snart åka till Egypten också ;'D
sen 27e oktober bär det av ;)
och min födelsedag den 30e oktober kommer ju också såklart spenderas i Egypten :D
kommer hem den 3e november ;D
JAG LÄÄNGTAR <33
men .. en sak jag därimot INTE längtera efter är sprutorna ;@
3 stycken ska jag ta också ;'§§ jag ryyser så läskigt kommer det bli :'(
nemen .. den första sprutran ska jag ta på måndag , klockan 16.00 tror jag det var.
sen ska jag ta den andra sprutan en vecka innan avfärden ;p , altså den 20e oktober.
Den tredje sprutan ska vi ta ett halvår efter resan , då har vi skydd mot sjukdomsgrejjs i 30 år :D
så i 30 år kan vi åka vart vi vill utan sprutor :D

men nu ska jag ta och packa färdigt för imorgon ;J

Puss på er ! <'33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0