Onsdag , centrum of the week :)

Som vanligt började dagen med skolan ;'p
tråkigaka lektioner men ändå kändes det bra :)
vi slutade tidigt idag , 10 över 2 :DDDD love it <3

drog hem , lagade mat ( spagetti och köttferssås :D
kolla lite teve och plugga glosor ;'d
sedan cykla jag iväg till stallet och hoppade med Zephyr :D
skitskojj var det , hon var duktig ;')
sedan cykla jag hem och fixa lie varm oboy , för jag fryser som as ;§
nu ska jag gerjjsa lite här vid datan , sen käkar jag lite mat :)
klockan 9 sen kollar jag på Idol :D

Imorgon åker jag till skövde en sväng med mamma och lillebror derekt efter skolan :)
mamma skulle fixa något hos optikern , då kan jag passa på att kika lite på comerse undertiden (y)

Puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0