Tisdag, andra dagen i veckan :)

halloy (y) , i dag det inte hänt något speciellt egentligen
men jag vaknade i alla fall klockan sju ;'p
gjorde mig iording och glodde Tv :)
klockan åtta drog jag iväg till skolan ¤
vi slutade tjugo över tre , då gick jag hem och satte mig vid datan och åt :)
sen cyklade jag iväg till stallet och red Zephyr (dressyr) kul ;D
nu är jag hemma och jag tänkte äta lite mat om en stund ;pp
sen ska jag kolla idol ;DD det börjar ju idag påminnde isabell mig om , så det får jag ju inte missa ;')
Imorgon ä det skola, sedan får jag se vad jag hittar på 8)
vi har inte fått ngra nya läxor idag , men vi har engelska glosor tills imorgon :|

Puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0