Dålig uppdatering !

Har inte bloggat något idag men andledningen till det är att när jag vaknade imorse så hade jag jätteont i halsen och var täpt i näsan, men pappa åkte och köpte nässpray och halstabletter till mig och så kollade jag och pappa på en film ;) han mådde inte heller bra. Sen åt jag fruckost, packade upp och tog en dusch då blev det lite bättre. Sen kom isabell till mig och vi kollade på film, åt negerbollar och pizza :D då blev jag på mycket bättre humör <3 Har prefcis diskat nu och ska strax städa bland mina ridkläder. Mår lite bättre än imorse men jag tror jag faktiskt måste gå till skolan imorn ändå, eftersom man missar så mycket annars. Men mår jag sämre i morognbitti så får jag ju det klart stanna hemma. Men det blir att lägga sig tidigt ikväll.

Det är sista avsnittet i svt play av ponnyakuten ikväll :) det måste jag se!



Good evening! :D (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0