En riktigt lyckad kväll !

Kvällen hos isabell var jätte lyckad, gick tipspromenad, kollade på film, åt pizza, åt en massa godis + kakor osv..
Det var jag, isabell, sanna, sanna, hanna, alice, clara, emma, emelie, erika och ida :) hihi!
Nu är jag dötrött och jag ska upp tidigt imorn, ska vara stallverdinna tillsammans med ida. Så ska åka hemmifrån 8.10 så jag måste verkligen lägga mig nu!
Får sova en stund när jag kommer hem! Kommer upp bilder här imorgon också från kvällen!

Puss! Godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: felicia :D

låter som en jätte härlig kväll! :D



sv: tack så mycket cissi! :)<3 du har helt rätt.

Jag tycker också att låtarna är jättefina. Warwick Avenue har väl lite mer ''fart'' i eller, båda är ju långsamma låtar, men den är lite mer... ja, den kanske vore lättare om jag kunde den, men nu kan jag ju breathe bättre. Problemet med den är att det är så få andrum så det blir typ... 2am and she calls me cuz i'm still awake, ANDAS! can you ...

blabla ;)

men det är mer röster på breathe så jag tror att jag tar den;) TACK! <33

2010-04-10 @ 11:02:08
URL: http://mammaslillatrollunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0