Hemma från Norge!

Nu har jag kommit hem ifrån Norge! Har haft det jättekul!
Dopet idag gick bra, först var i i kyrkan och jag fick hjälpa lilla Alva (min lill-kusin) att hälla upp vatten i skålen ;)
och lille Gustav skrev ingenting när han döptes ;)  Sen åkte vi hem till dom och fikade! smörgåstårta, maripanbtårta, jättegod dop krans osv... och så lekte jag med mina små söta sysslingar och kusiner.
Packde sedan ihop våra grejjer och åkte hem klockan sex, åkte förbi max på hemvägen och åt :D
Nu ska jag strax gå och lägga mig, ska bli sjukt skönt! Och imorgon ska jag sova så länge jag kan, har inte sovit ut på länge nu ;) Imorgon blir det packa upp och sedan packa till mamma dit jag ska åka klockan två :) och så blir det plugga på två prov imorn också, ska ha So-prov på tisdag och No-prov på Onsdag :/

Jag har inte laddat över bilderna från norge och dopet ännu, ska göra det imorgon när jag har min bärbara dator! så då kommer det en bildbomb :)

God natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0