Pizza

hihhi! jag har inte bloggat något idag, inte orkat det helt enkelt! men nu kommer ett litet inlägg och så bloggar jag mer senare ;)'
iaf; idag gick jag upp kvart i tio åt fruckost och gjorde mig iordning och sedan drgo jag och Jenny (pappas tjej) till stallet! Jenny skulle hoppträna för Lotta Björe på ridskolan, så vi fixade hennes häst och lite annant!
Sen åkte vi hem halv tre. Satte mig direkt framför Tv:n och kollade på bland annat "the cheetah girls 2"
Efter det ringde isabell och vi pratade en stund! det hade gått bra för henne på tävlingen ;)
Sen drog jag och min lillebror ut på en liten cyckeltur :)
Nu ska jag äta pizza :D mums filibabba! ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0