Stallet, + mys!

var i stallet i morses, och "jobbade" (stallevrdinna). Åkte hemifrån 8.10 och jag trodde faktiskt att jag skulle vara dötrött när jag gick upp men det var jag faktiskt inte ;) då det var ju skönt! Allafall så började vi (jag, och ida) med att plocka bort lite hinderstöd i ridhuset och sen gjorde vi alla höpåsar och den fodrade hö och kraft, hjälpte lite ridskolebarn, släppte ut hästar, sopade med mera..
Var hemma ca 2.. och då satte jag på en film (feast of love) och åt mat, sedan somnade jag i soffan och vaknade inte förens halv fem! aja, det var skönt att sova! Har precis nu varit och köpt lite godis :D mums! <3
ska städa lite på mitt rum snart och sen packa, eftersom jag ska till pappa imorgon kväll.
Imorn ska jag följa med isabell när hon tävlar sin ponny sickan ;) i uddetrorp! Det ska bli jättekul!

Puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0