TÄVLING!

Idag har jag vart med isabell i uddetorp (vart hästskötare) när isabell tävlade ;)
det gick jättebra för henne hon kom trea i båda klasserna! grattis :)
det var otroligt fint väder så jag har nog fått lite sol på mig (a)
Nu är jag hos pappa och har precis packat upp alla mina kläder och hängt in dom, ska fortsätta att packa upp några fler väskor och sedan äta lite kvällsmat! sen blir det kolla på ponnyakuten och göra mig iordning för att sedan gå och lägga mig! Imorn är det skola, ska gå på "helsosamtal hos syster karin, typ väga och mäta sig och så...
sen blir det bara ta det lungt och sedan ska jag, mamma, och mina brorsor kolla på en jättefin lägenhet som är ledig, halv sex :D det ska bli spännande ! <3 (y)

Puss!

hahah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0