Torsdag!

Har varit en ganska bra dag idag. Skolan först gick hem till hanna lyon och åt glass på håltimmen (y) mums! sen drog jag hem när vi slutade och sen vidare till stallet en liten stund senare. Höpåsarna var sedan gjorda så jag hjälpte ridskolebarn med att sadal och tränsa. Sen sopade jag och fodrade hö till alla hästar. Klockan sex red jag Ellos, och vi red i det nya ridhuset! Det gick bra :) var första gången jag red honnom tror jag! Sen fodade jag kraft till slla hästar och sen sopade lite och åkate hem med Jenny :)
har käkat och suttit vid datorn och ska strax ta en dusch och gå och lägga mig!

Det har kommit en ny liten söt B-ponny till ridskolan , skitsöt var hon och heter Clea!



Imorn ska jag till tandläkaren på morgonen! ...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0