Äventyrsdag med konfan!

idag så var det äventyrsdag med konfrimatioen. Cyklade upp till odenhallen vid halv tio och träffa sanna, lovisa, erika med flera... så kom bussen vid tio! Vi åkte iväg till ett ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter, det var fint allafall. Var i skogen på landet typ..., så gick vi upp till en dunge typ där vi pratade lite och sen delade in oss i grupper, jag var med sanna, clara och malin :) så gick våran grupp iväg efter en stund, gick i skgen och genom åkrar med kossor! Stannade på olika ställen och gjorde typ olika stationer. Bland annat så skulle man stå på två brädor och gå, knyta ihop snören, göra mönster med pinnar, flytta en rockring, gå över en bäck, gå slalom med en stege osv...
sen när vi äntligen var tillbaka i dungen igen så åt vi korv med bröd :D sen bara tog de lungt innan vi åkte tillbaka vid halv fyra ;) har vart jättekul!

satte på en film när jag kom hem, sen satt vid datorn, gick en promenad, fixade lite osv...
nu så ska jag måla naglarna och så fixa lite grejjer och sen sova! Imorgon så börjar ju skolan -.- suck! ska bli kul att träffa alla igen men vi fick piss shema så kommer ju inte direkt bli kul -.- aja, "bara bita ihop typ"

God natt :D


haha! provade brorsans hatt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0