Drar till Halmstad imorgon <3

 

Har varit i stallet! kollade på isabell när hon longerade undponnyn och sen så gjorde jag iordning clea och red henne. Skulle ridit ut men det var mulet och vågade inte chansa om det skulle börja oska/regna så jag red i nya ridhuset (: hade det helt för mig själv och det var jätteskönt :) det gick jättebra idag, hon var duktig!

Nu är jag hos min mammi och har käkat pizza och packat. Ska ju åka till Halmstad imorgon, till mina kusiner som inte är hemma, haha! bara min morbror och hans fru. Sover där till söndag och det blir väl bada om det är fint väder annars gå på stan, och på söndag ska vi hälsa på några som vi känner :P
blir säkert lite bloggning i helgen från deras dator, så helt utan ska det inte bli.
Nu så måste jag lägga mig om jag ska orka upp vid åtta imorgon ;)

Puss och godnatt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0