fika, shopping och mormor!

God kväll! Jag hängde med mamma till stan och fikade vid tre tiden idag! sen så gick jag och kikade lite på stan också och köpte lite grejjer o ha i skolan sen. En mapp, en plastficka, ettiketter och en söt almanacka/kalender + Hårsnoddar 35 stycken :D bra att ha!
Sen så åkte vi och hälsade på mormor en sväng :D hon mådde bra! sen hem o satte mig vid datan en stund och sen käkade kebab i bröd :D as gott vare :'p

Nu så ska jag typ lägga mig snart! <3

Håret blev ungefär såhär! jag fotade direkt efter friören men dum som jag var så satt inte minneskortet i kameran så bilderna sparades endast i kameran, så jag fick ta en bild nu på kvällen när jag har gått omkring med håret hela dagen så lockarna är typ borta men lite kvar allafall!



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0