Film med isabell, frida och philip!

Igår så red jag clea barbacka i ridhuset! och det gick prima ;)

Idag så gick jag upp vid halv tio, sen lite senare åkte jag iväg till pappa där jag fixade lite på mitt rum :) det var jättefint med fondtapeten :D så jag fixade lite med möblerna och så dammade och damsög rummet.
sen hem och duschade o gjorde mig iordning. Sen cyklade jag och mötte isabell o frida, så hämtade vi philip och sen cyklade vi upp till mig där vi kollade på New moon! så typ var vi kvar där till halv sex.

Har nu precis ätit och ska snart åka bil till stallet!

Puss!




Kommentarer
Postat av: fiisa grisa '

mysigt! :)



Vi måste träffas snart igen, cissi! Var så kul på odenbadet. <3 puss

2010-08-10 @ 09:27:18
URL: http://mammaslillatrollunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0