fryser och är trött just nu!



Jag är vääldigt trött just nu och slocknar snart... så jag ska snart göra mig iordning och sen krypa ner under täcket (a)
Idag så åkte jag till isabell efter fruckost o allt sånt. Philip och frida var där, och vi kollade på film och åt negerbollar + popcorn ;D sen gick vi en promenad i plantis med isabell hundar :) cyklade hem vid typ fyra och åt lite lunch + bytte om sedan kom frida så cyklade vi och hämtade iza & philip och så cyklade vi ut till stallet! Gjorde inget specillt där. Isabell red ut på sickan och ja o frida cyklade och köpte godis + risifrutti :D mums!
cyklade sen hemåt vid åtta typ ;)

Just nu sitter jag och lyssnar på massa high school musical låtar <3

godnattis :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0