good night, sleep tight

Gick upp vid halv elva idag och åt fruckost. Sen satt lite vid datorn och sen började jag grejja lite på mitt rum, pappa hjälpte mig att ställa alla mina saker jag har på rummet i mitten, så ska vi börja spackla imorn och sen måla om och tapetsera typ på trosdag ;) ska bli jättespännande att se hur det blir när det är klart!
Käkade mat och sen cyklade till stallet med isabell vid halv tre. Grejjade lite där och så var vi med philip och frida leijon också ;) Red ut en jättelång sväng på clea och isabell, frida och philip hängde med (:
Har nu precis kollat på Sex and the city :D bäst! (y) <3

Ska sova i en tältsäng inatt för det går typ inte va på mitt rum, så godnatt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0