Hanna

Är sviintrött!

åkte till stallet vid typ fyra och träffade isabell där :) hon hade precis ridit ungponnyn när jag kom. Iaf, så tog vi in Sickan (isabells ponny) och gjorde iordning honnom, och så red jag :D hihi pigg ponny, skrittade och sen så red isabell ;) fick låna isabells tretorn stövlar och dom var gryymt sköna (y) tummen upp för det!
Sen på vägen hem så åkte vi förbi affären och köpte present till Hanna! Sen hem och gjorde mig iordning och sen kom isabell o hämtade mig vid halv åtta och vi åkte till Hanna :D hon hade kalas för hon fyller år på måndag! så det var jag, isabell, alice, alice, sanna, sanna erika, amanda, elsa, hilda och emelie som var där :D det var jättekul. Vi åt pizza, godis, chips och jättefina cupcakes/muffins :D hihi så säta var dom, jag åt en rosa med princesskrona på! och så lyssnade vi på musik, några badade i hannas bubbelpool, jag glömde bikini så jag badade inte :'/ men vi satt o pratade i sannas soffa, lekte en lek med choklad osv.. :D <3

Nu så ska jag sova snart :D



kommer bilder någon annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0