Har varit i Vetlanda idag!

Idag så gick jag upp vid åtta! hihi var något trött men gick upp ändå ;) sen åkte iväg till tågstaionen vid nio! Åkte tåg till Vetlanda med isabell och Frida! Hälsade på philip, isabels pojkvän. Så vi var hemma hos honnom och typ hoppade studsmatta, satt vid datorn, åt mat osv.. jättekul var det!
sen så åkte vi med tåget hem vid halv fyra. Vi var typ försenade så vi fick springa gärnet igenom alla rulltrappor osv.. men hann precis i tid :) hihi som tur var.
Var hemma fem och då åt jag mat och sen fikade lite med familjen :) sen så har jag städat och kollat på Bröllops fotografen som var inspelat från igår. Såg inte hela för allt kom inte med men den var väl helt okej :'p

Nu så ska jag typ göra mig iordning och så lägga mig snart för jag är trött efter denna dan ;)

godnatt <3

(har tagit en del bilder med mobilen, men har inte laddat över dom än! så det får bli typ bildrepriser ett tag!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0