Hoppat Clea idag .

Åkte iväg till stallet vid tre typ. Hoppade clea i paddocken och jenny hjälpte mig, det gick faktiskt rätt bra! Men hon var pigg! Travade först över lite bommar och det gick bra, sen skulle jag hoppa en liten studs med två kryss, men fick inte någon bra kontroll över henne så hon vägrade och svängde undan snabbt så jag flög av... hahha XD
aja, upp igen och sen hoppade hon allt. Sen så hoppade jag en liten bana, gick bra. Men sen la vi till ett hinder med en skylt (som det stog: Rökfria ryttare hoppar över ciggen) det tyckte hon var läskigt och vägrade, men sen så hoppade hon och i slutet när jag hoppade banan så gick det perfekt och jag fick mycket bättre hållning, så är nöjd :) Efter jag hade ridit och fixat henne så putsade jag sadel, träns och mina ridstövlar! Och så städade lite bland mina grejjer. Sen var ja med isabell, philip, malin, josefin och sanna. Sn cyklade hem med isabell vid typ nio! Nu så har jag käkat grillat! och lite godis. :D

Imorgon så ska jag följa med isabell när hon tävlar i Vartofta. Ska filma o lite sånt.. ! :)

God natt :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0