Igår och idag ;D

Igår-

Hade varken lust eller ork att blogga igår, så det blev inget. Iaf så åkte jag med isabell till Vartofta när hon tävlade :) Det gick bra, ena klassen fick hon ett ner och andra klassen vann hon och så blev hennes lag komunmästare! grattis :D Jag o isabell köpte jättegod kladdkaka där också :D mums!
Kom hem typ vid halv fem tror jag. Åt mat och packade lite sen cyklade jag ut till stallet med isabell. Red lilla clea för sista gången :'/ skrittade ut ca en halvtimme och isabell & frida cyklade med :) sen så red jag lite i paddocken, travade, jobbade i skritt, galopperade lite och sen travade och skrittade av! Hon var jätteduktig! söta clea <3
Sen så cyklade jag hem och var hemma ca halv elva, då blev det käka kvällsmat, datan och sen lägga mig!



Nu idag så har det inte hänt så mcyket än ;) gick upp elva och var hel tutsövd :D käkadefruckost plättar, kollade tv och sen duschade! Nu ska jag strax göra mig iordning och käka, sen cykla ut till stallet en sväng. Sen vid typ halv fem så jag jag hänga med mamma och lillabror så ska vi åka och hälsa på mormor på sjukhuset.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0