Målat mitt rum idag :D

Hej :D
sov till elva idag, käkade fruckost och sen så började jag och pappa måla väggarna i mitt rum ;) det blev jättebra! vi ska måla ett lager till imorgon och så tapetsera en fondvägg :) så jag slänger nog upp lite bilder imorgon på hur det blir!


Tog sen en dusch, och sen åt lunch :) sen fick vi lite gäster från borås vid tre, så då fikade vi och sen åkte jag iväg till stallet, red clea i ridhuset. Det gick bra när jag red fram. Sen så skulle jag hoppa lite, isabell tog fram ett litet räcke, men hon vägrade felra gånger och ville verkligen inte hoppa -.- men till slut så hoppade hon iaf :)

Har precis kollat på Sex and the city som vanligt :D för det är så sjukt bra (:
ska gå och lägga mig nu.

Good night, sleep tight <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0