Natt!

Är sjukt trött och ska lägga mig snart så orkar inte blogga så mycket. Men i allafall så har jag varit i stallet typ hea dagen idag! Åkte dit vid ett, red ut en liten sväng på clea och sen skrittade lite i ridhuset. Sen red en tjej som heter emma (tror jag) clea lite grann, hon ska kanske börja jobba på ridskolan så då kände hon på alla ridskolehästarna idag. Hon var jätteduktig! Åkte hem vid fem och åt mat och packade lite. Sen åkte iväg till pappa vid sex och sen tillbaka till stallet vid sju. Gjorde inget speciellt där :P typ var med isabell och några andra. Nu så blir det sova!

Imorgon så är det näst sista dagen jag har clea, men sista dagen jag rider henne. Så jag ska hoppa lite grann och Jenny ska nog hjälpa mig, så hoppas det går bra :)

God natt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0