Ridit dressyr

 
gammal bild på mig och Poppis ;)

har varit och ridit dressyr lektion på lille einar, en brun liten B-ponny skitsöt :D han var jätteduktig idag!
Har kollat på tv och myst framflr datan ;I ska fixa iorning varm choklad nu tänkte jag. För jag fryser!
händer väl inte så jättemycket ikväll. Typ fixa inför imorgon, datan, tv:n osv... ska också försäka lägga mig hyfsat tidigt så jag orkar upp imorn. Vi ska ta skolfoto imorgon ;) haha hoppas det blir bra! Blir soft dag imorn i skolan, har först idrott teori, skolfoto, håltimme, svenska, lunch, musik/slöjd och slutar ca ett :D sen så ska jag till stallet och vara stallverdinna + rida dressyr, har bytt stallverdinna dag till onsdag nu för det passar bättre med mitt skol shema.
hihi, har inte så mycket mer att skriva!

God kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0