stallet och mormor <3

sitter här med världens huvudverk och lyssnar på musik (a)
cyklade ut till stallet vid halv fyra idag, snackade lite med isabell, frida, philip och sanna. Sen vid halv fem kom mamma och hämtade mig och så åkte vi iväg och hälskde på mormor :) hon var mycket piggare nu! hennes "rumskompis" var så söt och gav mig och min lillebror glasspengar naw <3
Åkte tillbaka till stallet sen, typ lekte kurragömma med iza, philip, frida, sanna och emelie :D askul!
Cyklade sen hemåt vid halv tio. Käkade lite mat och sen satte mig i sängen med datorn :) har en jättejobbig huvudverk nu och är jättetrött så ska nog göra mig iordning och sen sova! åhh vad skönt att sova :) hihi, imorgon så får jag se vad som händer för kul..!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0