The day <3

Vart med isabell, philip och frida idag! vi drog hem till mig (hos pappa) och kollade på film Hey baberiba och en till! och så bakade vi negerbollar och sjungde singstar ;) askul!
Drog hem vid fem typ och käkade sen så cyklade jag iväg till stallet. Tog in Clea och borstade lite på henne och gav henne lite kraft och sen fick hon gå ut i hagen igen :P sen så putsade jag cleas träns och sen kikade på isabell när hon longerade och red ungponnyn. Sen cyklade jag och isabell hem vid typ tio :)

Nu så börjar starx sex and the city i trean klockan 23:15 :D så det ska jag se <3 love it!

Imorgon så blir det stallet och rida ut på söta clea, sen hälsa på min mormor som är på sjukhus :( <3

Godnatt :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0