A diamond gleam in my heart!

Tjenisen! Sitter här vid datorn och har käkat lite chips (a) mums! Cyklade till stallet med iza vid ett! Red ut på clea, med isabell som red sickan och philip som red rune ;) var jättevarmt och soligt idag så det var perfekt väder att rida ut i =) Sen så fick jag skynda mig hem och var hemma halv fem. Käkade mat och bytte om, sen åkte jag, mamma och mina bröder till sjukhuset i skövde och hälsade på min mormor som har brutit höftbenet :'/ stackarn. Hon mådde nog ganska bra men hon såg ut att ha ont och så... Kom hem för ca två timmar sen ;) Nu så ska jag nog snart kanske sätta på en film och sen kolla på sex and the city vid elva <3 Så bloggar nog inget mer ikväll, kanske kommer något litet inlägg!

God kväll :D


Kommentarer
Postat av: iza

HAHAH sa ju att du skulle va hemma vid halv fem.

cissi lyssna på mig ju (A)

2010-08-13 @ 00:14:08
URL: http://isabellharmark.blogg.se/
Postat av: jag: cissi

hahah jag vet xD men trodde det skulle gå snabbare, men cykeln cp-ade med pakethållaren så tog dubbelt så lång tid -.-

;D

2010-08-13 @ 00:22:46
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0