26 december

igår så kom mammas kompis från lysekil på fika ;) sen så åkte jag iväg till stalle och red lilla Clea :) det gick bra! Hon har vilat ett tag nu och var därör lite pigg men hon blev lugnare och lugnare :P
sen så gick jag hem till farmor & farfar på kvällen och träffade mina småkusiner ;)

idag så har jag varit på gudstjänst -.- lika kul som vanligt.. not!
har kikat två avsnitt av sex and the city och ska käka nu (y) och sen åka och julfika hos mormor ;) senare blir det att rida Clea (:

PUSS!



1 månad kvar tills jag åker till Thailand <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

hej gumman!!



varf rider du clea så ofta??

bara undrar:D<3333

2010-12-26 @ 19:31:27
Postat av: cissi

Hej sötis :)

asså, hon blir så pigg om hon vilar, och nybörjarna tycker hon är alldeles för pigg på måndagara då hon vilat i helgen. Därför så frågar frida mig om jag vill rida clea lite ibland på helger osv.. för att inte clea ska behöva vila! Därför rider jag clea :)



puss! <3

2010-12-27 @ 21:10:18
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0