JULAFTON ♥

GOD JUL! 

åkte iväg till min gammelfarmor som bor på hem, vid ettiden idag och lämnade en julkalpp ;) sedan så åkte vi vidare till farmor och farfar där mina två små kusiner var ;) vi käkade julmat, kollade lite på kalleanka, sen så kom tomten (som var min bror) och delade ut julkappar! Vid halv sex så åkte jag och mina bröder hem till mamma, där vi satt och delade ut de sista julklapparna vid brasan och åt julkgodis ;)

Julklappar


 Våg/locktång
 presentkort på vero moda 600 kr
 presentkort på filippas ridsport 400 kr
 fyra stycken nagellack: rött, rosa, svart och guld
 sex and the city box, med alla sesonger och avsnitt <3
 rosa ridvantar
 gummisnoddar till häst, rosa och grå
 1500 kr
 presentkort på Lindex 100 kr
 tröja
 leggins
 örhängen
 blingbling armband
 hello kitty shower gel
♥ en bild på Zephyr i en snökula
 bok
 broderat bokmärke

tack så mycket för allt! :D

har kollat på fyra avsnitt sex and the city med mamma! Är sjukt nöjd med boxen! så det blir att nörda sex and the city på lovet nu ;)
har tagit en massa bilder idag, men minneskortet cpar så får ladda upp bilderna imorn istället (:

Puss och kram alla barn!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0