Mysdag!

Bajs dator säger jag bara -.-
min laptop har fått en massa virus så den går inte att andvända just nu, så jag har fått ha en skitseg bärbar dator som är min lillerors sålänge och sen bara dampar heeeelda tiden -.- så fuck på det (n)

Igår så hände inte så jättemycket, jag sov till halv tolv och sen lite senare så åkte jag ut till stallet. Kollade på två stycken hoppträningar och hjälte till lite grann! Sen så frös jag ihjääl när jag kom hem så jag tog ett varmt bad direkt (Y) det gillas!

Idag så blir det mest ta den lungt, måste städa mitt rum! och så kommer pappa + pappas tjej och hämtar mig & min bror vid halv sex, så ska vi åka iväg till skövde till några kompisar som vi ska till Thaildand tillsammans med :) så ska vi äta middag där och prata lite om Thailnad för det är ju trots allt bara 27 dagar kvar :D

nu ska jag allafall börja med att ta en dusch och sen käka mat. '

PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0