Nästan frisk ;D

Tjenare :) har inte bloggat på ett tag nu... allafall så mår jag bättre nu bara den jädrans hostan som ska bort också ;) igår så var jag hos amanda på kvällen och firade henne lite tilsammans med alice, malin, clara, kajsa och lovisa :) grymt kul hade vi! Käkade pizza, spelade buzz och sjunge sing it :) sen så dansade vi typ och kollade senare på en skräckfilm ;s läääskig var den och jag kunde typ inte somna sen ;O haha!

Idag så var det julavsluting i stallet så jag dorg dit vid tolv :) Isabell skulle vara lucia och jag, nora och sofia tärnor.
Vi red in i ridhuset o jag red zephyr (L) vi skulle sjungt "staffan var en stalledräng" också men tydligen så belv det inte så -.-
vid fyra så drog jag iväg till konfan med sanna och madde :) vi typ sjungde jullåtar, fikade två g¨nger och hade gudstjänt :P var väl helt ok!

Imorn så ska jag ta spruta och allergitest efter skolan ;O;O hjääälp mig! kommer typ dö ;s

nu ska jag sova! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0