Träningshoppning

Idag så var det träninghoppning på ridskolan :) jag grog dit vid nio på morgonen och skulle hoppa Cindy 70 cm ;)
tyckte det gick riktigt bra faktiskt, rev dock ett hinder men är ändå nöjd (y)

fina cindy!


efter det så red jag ut clea i snön tillsammans med Jenny som red sin häst, super mysigt är det att rida i snön <3

drog hem vid två och duschade och sen kom farmor, farfar och mamma och så hade vi lite kalas för min storebror som nyss fyllt 17 år :)

var skittrött efteråt så jag la mig i soffan och kollade på en film :D sen så kom isabel till mig o vi chillade, och cp:ade lite typ (:

ska nu göra mig iordning och sen typ sova :) gick upp tidigt i morses så jag är väldigt trött nu.

Godnatt :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0