10 februari.

jag har bara varit hemma och myst idag!
det var ingen ridning och jag ska ju operera mig
imorn så det vara bara bra att jag tog det lungt :)
Skolan idag var ganska soft, idrott först och sedan mentorstid, No, mat , svenska matte och engelska.
vi slutade iallafall tio över två ;)
har bara vart hemma!  ätit pannkaka, druckit smoothie och kikat på andra avenyn :D <3
och pluggat lie svenska och spanska..
ska strax hoppa in i duchen nu =) kanske blir ett bad ..

iallafall... efter jag har opererat mig imorn så ska jag och pappa äta på någon resurang i skövde! :)
jag kommer ju vara skithungrig eftersom jag inte får äta fruckost :P

hittade en gammal bild på mig och poppis :)

Ps: glöm INTE att kolla på dagens avsnitt av Andra Avenyn (:
går i kanal 1 klockan nio ikväll , och kan också se's på hemsidan nu
www.svt.se/andraavenyn


Puss på er ! <'33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0