Åkte ambulans med stackars isabell igår :(

Ajaj.. stackars lilla isabell :(
igår kväll så hopptränade vi och hoppade en bana, när isabell hoppade sickan så snubblade han på bommen och iza flög runt i en volt ner och landade på marken och svimmade av. Och så svalde hon massa grus och skrapade upp ansiktet, så jag hoppade av lilla lyckan och tog sickan som hade sprungit iväg och så gick jag upp med han och ställde in han i boxen. Sen sprang jag ner till isabell i ridhuset och då hade ambulansen kommit och dom undersökte henne lite , stackars isabell :( helt kritvit i facet och blödde.
Men hon mådde bra men jag åkte med henne i ambulansen in till sjukhuset i fkp, och dom kikade på henne, och tvättade hennes sår och så... sen åkte vi hem och då mådde hon bra men hon har varit omplåstrad idag och haft ont , stackarn :(

Kommentarer
Postat av: isabell

:( <3

2010-02-28 @ 11:15:18
URL: http://isabellharmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0