funderar på att möblera om i mitt rum...?

Jag funderar på att möblera om här i mitt rum hos mamma...
men jag vet inte riktigt hur jag ska ha det så jag får se hur det blir med det ;)
Jag var på bio förut med mamma och lillebror, såg det regnar köttbullar hahah den var la bra ;)
när jag kom hem frös jag som en isbit brr... så jag tog ett varmt bad och sen käkade mat ;)
nu sitter jag här i min säng med min bärbara dator ;)

Träningshoppningen som skulle vara imorgon är inställd :(
på grund av den jävla snön ;s

Jag har inte kunnat designa min blogg, fattar inte photoshop än så jag måste lära mig det först innan jag ger mig in på någon bloggdesign! Om jag ska designa min blogg vill jag ju att det ska bli snyggt och bra. Så då vågar jag inte börja designa nu när jag inte kan så det blir fult, så då är det helt enkelt bättre att vänta tills jag kan ;)



Puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0