Har kollat på Let's dance och solsidan !

Let's dance börjar bli lite tråkigt nu tycker jag men solsidan är ju grymt bra allafall ;)
har käkat massa godis , mums filibabba!
ska alldeles strax gå och lägga mig och läsa Twilight , måste läsa ut den nu i helgen har jag bestämt!
Imorgon om en vecka ska jag dra till Scandinavium med isabell :D kommer bli grymt kul! Jag har aldrig varit där förut så det är förtsta gången för mig ;)
imorgon händer inte så mycket... skulle åkt till skövde men det är ju värsta snöstormen ute så det blir nog inget med det :/. Ska kanske gå på bio i fkp med mamma och bror ändå!
Det går ju typ inte åka någon stans nu när det är så stormigt ute så jag får väl hålla mig inne ;)
På söndag är det träningshoppning! jag ska hoppa Zhephyr 60 cm.
 Snön ger sig visst aldrig va..?

God natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0