Lördag.

Idag har det verkligen inte hänt alls mycket..
har bara slöat! jag sydde kuddöverdrag i rött och rosa till mina kuddar ;)
och när jag sydde så hade jag fingranrna för nära pressarfoten och nålen så jag hamnade med fingret under och nålen stack in i fingret nästan helt igenom ;O gud vad ont det gjorde jag jag kunde inte få upp nålen ur fingret så jag fick paniik och började skrika skithögt ;s så kom pappa och hans tjej och min bror uppspringandes och så vred dom på vredet så nålen åkte upp ur mitt finger.. men som tur var satt den genom skinnet brevid nageln på sidan. Så den stack inte igenom någon sena eller så men det gjorde sjukt ont.. ;o
ajaj.. så jag fick kyla ner det ordentligt och nu känns det bra allafall (:

sen har jag köpt godis som jag sitter och äter nu :D
och jag har kollat på melodifestivalen..
kanske sätter på en film sen :P
 
Imorgon är det alla hjärtans dag och vi ska dra en sväng till farmor och farfar + att min fadder är där oxå =)
köpte en jättesöt röd hjärtformad tårta idag som vi ska äta imorgon också ;)
och stackars isabell som har blivit sjuk :( på lovet och allt!
hoppas hon blir bra snart! <3


Puss på er ! <'33


Kommentarer
Postat av: ISABELL

<3 :(

2010-02-14 @ 09:08:40
URL: http://isabellharmark.blogg.se/
Postat av: Felicia Nabbing

krya iza <33



mysigt med godis <3 :D kramiiz

2010-02-14 @ 10:20:18
URL: http://www.nogg.se/felicia96

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0